صادرات آینده‌‌نگر از مسیر Xcelexport

به قطعیت، صادرات از مهم‌ترین راه‌های رشد و توسعه اقتصادی کشور است؛ اما این اصل قطعی و بدیهی تنها با شوق حضور در بازارهای جهانی به سودآوری و افزایش سهم از بازار ختم نمی‌شود؛ صادرات فرآیندی است پیچیده و چالش‌برانگیز که بی‌تجربه و دانش کافی، ره به ترکستان می‌برد!

Xcelexport ، فرآیندی با محوریت آینده‌نگر برای توسعه صادرات است که می‌تواند رویای حضور اثرگذار در بازارهای جهانی را به حقیقت نزدیک کند. مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات زیر نظر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با توجه به چشم‌انداز و ماموریت خود در رشد تفکر صادرات محور، این ماجراجویی را با برند جدیدی ایجاد کرده است. به بیانی دیگر Xcelexport  با شبکه بازرگانان، شرکت‌های مختلف و تجارب صادراتی گسترده تاجران اتاق بازرگانی ایران، یک سکوی پرتاب برای ایده‎های نوآورانه خواهد بود.

Xcelexport به چه معنی است؟

 Xcelexport از دو کلمه “Excel” و “export” ترکیب شده است. کلمه “Excel” به معانی”سبقت گرفتن” و “متمایز بودن” و “فوق‎العاده بودن” الهام گرفته است. کلمه “export” نیز در انگلیسی به معنای “صادرات” است. Xcelexport  قرار است برای شما صادراتی متمایز خلق کند.

ظرفیت‌سازی و ایجاد ارزش افزوده 

  • در ایکس‌سل اکسپورت، ما آماده هستیم در کنارمجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان قرار بگیریم و در زمینه‌های مختلفی چون تحقیق و برنامه‌ریزی، آموزش، رویدادسازی و هویت‌بخشی به برند بین‌المللی مجموعه‌های این مرکز کمک می‌کنیم. برند Xcelexport  با تیم‌های حرفه‌ای در زمینه‌های هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، متاورس و حوزه‌های فناورانه دیگر، آماده همفکری و پشتیبانی ایده‌‎های نوآور است.
  • Xcelexport مانند یک سفیر مجموعه شما را درکنار شرکت‌های مدیریت صادرات و بازرگانان با تجربه برای ورود به بازارهای جهانی همراهی می‌کند و همچنین با ارائه خدمات تخصصی و مشاوره‌های دقیق، کمک می‌کند تا درآمد ارزی برای استارت‌اپ‌ها و شرکت‎ های دانش‎ بنیان محقق شود.

ایکس‌سل اکسپورت، با رویکرد نوآورانه خود، تلاش دارد نگاهی نو به صادرات ایران را تبیین و آموزش دهد. ما در صدد هستیم تا با آموزش متفاوت سرمایه‌های انسانی و به‎ روزرسانی دانش تجارت نیروهایی را به روزرسانی و جهانی کنیم تا در شرایط ویژه تحریم‌های ایران از چالش‌های بازرگانی بین‎ الملل موفق عمل کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *