مرتضی شایق در افتتاحیه دفتر آژانس دیجیتال مارکتینگ ستیکس در ایران

ستیکس با مدیریت مرتضی شایق در اتاق بازرگانی ایران شروع به کار کرد

Satix، یک آژانس بازاریابی دیجیتال بین المللی که ابتدا فعالیت خود را از امارات آغاز کرده بود، با افتخار افتتاح دفتر جدید خود با مدیریت مرتضی شایق را در مرکز شتابدهنده اتاق بازرگانی ایران اعلام می کند. 

اکنون سَتیکس تخصص خود را در بازاریابی دیجیتال که مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است، به طیف گسترده ای از مخاطبان، از جمله استارتاپ ها و کسب و کارهای مستقر در ایران، ارائه می‌دهد.

آقای مرتضی شایق،‌ مدیرعامل Satix در رویداد معرفی آغاز به کار گفت:‌«ما از حضور خود در مرکز شتابدهی اتاق بازرگانی ایران و کمک به رشد چشم انداز دیجیتال کشور هیجان زده هستیم».

وی افزود: «ما معتقدیم که رویکرد AI محور ما به دیجیتال مارکتینگ می تواند به مشاغل کمک کند تا اهداف آنلاین خود را با کارآیی و اثربخشی بیشتری محقق کنند.»

سخنرانی مرتضی شایق در افتتاحیه آژانس دیجیتال مارکتینگ Satix

سخنرانی آقای مرتضی شایق، مدیریت آژانس بین‌المللی ستیکس، در راستای اهداف و ماموریت‌های این مجموعه دانش بنیان بر پایه هوش مصنوعی در اتاق بازرگانی ایران

Satix از الگوریتم های AI پیشرفته برای بهینه سازی ترافیک وب سایت، مدیریت کمپین های رسانه‌های اجتماعی و تولید محتوای با کیفیت بالا استفاده می کند. این رویکرد داده‌محور به مشاغل امکان می دهد تا مخاطبان هدف خود را با دقت بیشتری هدف قرار دهند و نتایج قابل اندازه گیری را به دست آورند.

آقای محمد شریفی،‌مدیرعامل مرکز شتابدهی اتاق بازرگانی ایرانی در این همایش به این نکته اشاره کرد که «با همکاری Satix، استارت‌‌اپ‌های صادرات محور ایرانی می توانند در بازار دیجیتال برتری رقابتی مهمی کسب کنند.» ایشان افزودند: «تخصص Satix در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AI به استارتاپ‌ها کمک خواهد کرد تا حضور آنلاین خود را گسترش دهند و با هزینه‌های کمتر، مشتریان بیشتری جذب کنند.»

علاوه بر ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال به مشاغل در هر اندازه، Satix همچنین مشاوره بازاریابی را به استارتاپ های مرکز شتابدهنده اتاق بازرگانی ایران ارائه می دهد. این پشتیبانی به استارتاپ ها کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی موثری را برای راه اندازی و رشد کسب و کار خود توسعه دهند.

آقای رضایی در این همایش از اهمیت ستیکس به این صورت گفت که «حضور Satix در مرکز شتابدهی اتاق بازرگانی ایران، یک دارایی مفید برای همه استارتاپ‌هاست.»؛ ایشان در ادامه افزودند: «تخصص آن‌ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ داده‌محور و حل چالش‌های فنی ما برای ایجاد حضور آنلاین قوی‌تر و دستیابی به مخاطبان هدف ما بسیار ارزشمند بوده است.»

با افتتاح دفتر جدید ستیکس در مرکز شتابدهی اتاق بازرگانی ایران، Satix مجدداً تعهد خود را برای حمایت از رشد و موفقیت کسب و کارهای ایران تایید می‌کند. این آژانس مطمئن است که راه حل های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر AI آن به مشاغل کمک خواهد کرد تا اهداف آنلاین خود را محقق کنند و به قله های جدید موفقیت برسند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *