با «مانا افزار خاور»، به سوی فردای هوشمندتر

به “مانا افزار خاور” خوش آمدید، جایی که آینده فناوری با نوآوری در هم می‎آمیزد تا دنیایی فراتر از تصور خلق کند. متخصص در هوش مصنوعی (AI)، واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)، ما در خط مقدم تحول دیجیتال هستیم.

محصولات شاخص:

VRHouse: انقلابی در املاک و مستغلات ایران با بیش از 25000 مشاور املاک عضو و 40000 تور مجازی ملکی. تورهای مجازی ما یک تجربه ملکی همه‎جانبه را ارائه می دهند و استاندارد جدیدی را در بازار املاک و مستغلات ایجاد می کنند.

 

BoardAR: یک موتور نمایش محتوای AR پیشگامانه در وب. با قابلیت تشخیص سطح پیشرفته، محتوای سه بعدی و ویدیویی را روی سطوح از پیش تعریف شده زنده می کند و نحوه تعامل ما با محتوای دیجیتال را بهبود می بخشد.

 

Rotato: ابزاری نوآورانه برای تصویربرداری و نمایش 360 درجه خودرو در وب. با دیدی جامع از هر زاویه، اتومبیل‌ها را بی‌نظیر تجربه کنید.

 

افق های پیش رو: ما مشتاقیم اعلام کنیم که “boardAR” در حال ورود به بخش بانکداری است و در حال ارائه خدمات به برخی از بانک های کشور در حوزه کارت های هدیه بانکی می باشد.

 

نوآوری در حال پیشرفت: تحقیق و توسعه مداوم ما در LLM، NLP، و ربات‌های گفتگو با هدف ایجاد انقلابی در پشتیبانی مشتری از بانک‌ها، ارتقای تجربه مشتری به ارتفاعات جدید است.

 

به ما در “مانا افزار خاور” بپیوندید تا مرزهای فناوری را دوباره تعریف کنیم و درهایی را به روی دنیایی از امکانات بی پایان باز کنیم.

 

مانا افزار خاور: نوآوری امروز برای فردای هوشمندتر.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *